2022/1 Dönemi 2209-A Desteğin Başlatılabilmesi İçin Gerekli Belgeler ve İşlemler


1- Desteğin başlatılabilmesi için, destek kararı verilen projelerin yürütücüleri taahhütnameyi ve bölüm onay yazısını kendilerine e-posta ile bildirilecek süre içerisinde BİDEB Başvuru ve İzleme Sistemine (e-bideb.tubitak.gov.tr) yüklemelidir. 
2- Çalışmanın gerektirmesi halinde varsa öğrenim gördüğü kurumun Etik Kurulundan, ilgili kurumun Etik Kurulunun bulunmaması halinde ilgili herhangi bir Kurulundan, Onay belgesinin, çalışmanın yapılabilmesi için yasal izin gerekmesi halinde ilgili yasal iznin alınması zorunludur.
3- Destek miktarı, destek kararı sonrası BİDEB’e gerekli belgeleri yükleyen proje yürütücüsü adına açılmış banka hesabına yatırılır.



HIZLI ERİŞİM